خسته ( از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : no name

خدایا نمیدانی چقدر از این جهان بی مهر وآدمهای سنگی دل خسته ام...

چقدر دلم میخواهد پرواز کنم...

دلم میخواهد چشمانم را ببندم و تا ابد به خوابی عمیق فرو روم...

و وقتی چشمانم را گشودم در باغی زیبا قدم بزنم...

آرام باشم....

لبخند بزنم...

و بر فراز آسمان زیبایش سوار بر بال فرشتگان به پرواز درآیم...

خدایا از این خانه ی خالی از عشق خسته ام...

از تمام آدمها..دو رنگی ها..سکوت..

و از تمام اشکهای شبانه خسته ام...خسته..!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: